Kız Böceği

Foto Galeri / Hayvanlar / Yusufçuk/Kızböcekleri

16.2
GD Star Rating
loading...

Oylama yapabilmek için giriş yapmalısınız...

Tam kadraj, gözü istediğim gibi netleyememişim :)

Servet ve Bedri'ye teşekkürlerimle.

Seyrinize.

 

Türü tanımla

21 Yorum → “Kız Böceği”

  1. edizhakan avatarı

    edizhakan
    Haz 10, 2013 (12:24)

    Sade ve çok güzel bir kare
    Gözün netlemeside nazarı olsun
    Emeklerine sağlık
    GD Star Rating
    loading...
  2. oktayk avatarı

    oktayk
    Haz 10, 2013 (13:11)

    Estetik bir kadraj,daha ne olsun…
    emeklerine sağlık Abi,nefistir…
    Selamlarımla…
    GD Star Rating
    loading...
  3. Fikret KARACAN avatarı

    Fikret KARACAN
    Haz 10, 2013 (13:34)

    güen surat.emeklerine sağlık Bedri abim.
    GD Star Rating
    loading...
  4. Bedri Kalemci avatarı

    Bedri Kalemci
    Haz 10, 2013 (14:08)

    Bunların gözünde bir şey var, ne hikmetse kesinlikle yusufçuk gözü gibi net olmuyor Süleyman, sende hata yok yani model böyle.. :)
    Oldukça güzel bir foto olmuş, emeklerine sağlık.
    Biz teşekkür ederiz :) sevgi ve daim selam ile..
    GD Star Rating
    loading...
  5. Nahit Gündoğdu avatarı

    Nahit Gündoğdu
    Haz 10, 2013 (15:49)

    Tebrik ederim,elinize emeğinize sağlık.
    GD Star Rating
    loading...
  6. Ali Şeker avatarı

    Ali Şeker
    Haz 10, 2013 (19:51)

    Eline sağlık Aga’m.
    1- Burda kadraj dolmuş daha ne olsun :) )
    2- Zaten bu modeller de böyleymiş :) )
    3- Önemli olan keyf, gerisi hikaye….
    GD Star Rating
    loading...
  7. Yusuf Yılmaz avatarı

    Yusuf Yılmaz
    Haz 10, 2013 (21:00)

    Estetik güzel…….Emeklerine sağlık..
    Selamlar…
    GD Star Rating
    loading...
  8. Ahmet Karataş avatarı

    Ahmet Karataş
    Haz 11, 2013 (00:12)

    Kızböceğinin sade fonda çok güzel bir yakın çekimi. Ellerine sağlık Hüsmenağam.
    GD Star Rating
    loading...
  9. Adem Yağız avatarı

    Adem Yağız
    Haz 11, 2013 (19:51)

    Eline sağlık Süleyman abi, güzel olmuş :)
    GD Star Rating
    loading...

Yorumlar

Yorum başlatmak için giriş yapınız...